Освітня діяльність закладу освіти
Мова освітнього процесу
Впровадження електронного класного журналу
У нашому ліцеї інформаційні технології застосовуються у різних напрямках: освітня діяльність (урочна і позакласна), виховна (години спілкування та різні заходи). Інформаційно-комунікаційні технології є основою єдиного інформаційного простору закладу: адміністрації закладу освіти, вчителів, здобувачів освіти, батьків. Ми прагнемо і далі розвиватися у напрямку цифровізації освітнього процесу.
Адміністрація закладу освіти запроваджує з 1 вересня 2022 року електронні класні журнали та електронні щоденники.
Основна мета впровадження електронного журналу:
- підвищення ефективності роботи педагогів, сприяння створенню нових форм педагогіки партнерства усіх суб’єктів освітнього процесу, формування їх цифрової компетентності та інформаційної культури;
- удосконалення освітнього менеджменту за допомогою автоматизації збирання, оброблення, зберігання, використання та відображення інформації закладу освіти із застосуванням інтегрованої бази даних;
- оперативність, достовірність і цілісність інформації, що використовується в процесі освітньої діяльності;
- організація освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання та сприяння побудові індивідуальної освітньої траєкторії учня;
- підвищення мотивації учнів до відвідування занять та вивчення навчальних предметів;
- посилення участі батьків в освітньому процесі шляхом налагодження інтерактивного зв’язку між вчителем, батьками та учнями;
- зменшення паперових інформаційних потоків;
- створення єдиного інформаційного освітнього простору.
Інформаційна система управління освітою
Державна інформаційна система освіти ДІСО
Система "НОВІ ЗНАННЯ" є однією ііз складових всеукраїнського проєкту "КУРС: Освіта".
Його користувачі - це керівники загальноосвітніх закладів України дректори, заступники, вчителі, учні, батьки.
Основна мета системи - забезпечити перехід від паперового до електронного документоообігу, який передбачає модернізацію не лише освітнього процесу, а й управління закладом освіти.
Нормативна база щодо ведення електронного класного журналу:
– Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг»
– Закон України «Про електронні довірчі послуги»
– Наказ МОН № 1096 від 02 вересня 2020 року «Про внесення змін до методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів Нової української школи»
І. Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти початкових класів закладу
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти 5-11 класів
ВИДИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ: ПОТОЧНЕ, ТЕМАТИЧНЕ, СЕМЕСТРОВЕ, РІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТА ДПА (наказ МОН №371 від 05.05.2008 р.)
ключові та предметні компетентності;
ОСНОВНІ ОРІЄНТИРИ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 1-11 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
Оцінювання навчальних досягнень основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).
Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.
Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).
Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».
2. Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності педпрацівників закладу
Оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників
АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (наказ МОН №805 від 09.09.2022 «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників»)
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДПРАЦІВНИКІВ (наказ МОН №36 від 15.01.2018 р. «Про затвердження Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти»)
СЕРТИФІКАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (Положення “Про сертифікацію педагогічних працівників”, затверджене постановою КМУ №1190 від 27.12.2018 р)
Про затвердження професійного стандарту за професіями
Професійний стандарт керівника (директора) закладу загальної середньої освіти
"Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти", "Вчитель закладу загальної середньої освіти", "Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста) (наказ міністерства соціальної політики України від 23.12.2020 р. №2736-20)